3 Juni

Hej Bloggeeeen!

Fatta att ja int ha några mer skolarbeten! Skööönt!
I går hade vi praktikredovisning och sen hade vi klassråd där vi planerade för studenten nästa fredag, så snart! men ja kommer sakna tjejerna :(

Idag åkte jag till skolan tidigt för att köpa studentfestbiljett för den 12 juni. som tur var så satt madde, anneli och micha och passade plats :) Så nu ha vi alla en biljett och nu längtar jag till den 12e då vi fem tjejer ska festa igeeen :D

Jaa vaha ja mer o säga, är lite uttråkad, vet inte vad jag ska hitta på :/ de regnar ute och ja som ville sola åh. får väl bädda ner mig under täcket och äta choklad och kolla någon film! :) de blir mys.

Tjejer om ni kommer på något att göra någon dag så hör av er!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback