Löööve

Du är en speciell människa, du skapade min väg,
Du har hittat mitt hjärta, du har hittat min själ.
Jag minns så väl den dagen, då du gjorde ditt val,
jag blev lyckligast i världen o nu vandrar jag på rosenblad.
Aldrig har jag älskat nån så mkt som jag gör idag,
du får mig att tänka positivt, och du gör mig knäsvag.
Jag kommer alltid att älska dig, tills dan jag slutar andas,
och du är allt för mig, så hoppas att du stannar.
Du o jag tillsammans, det måste ha skett ett under,
För utan dig är mitt liv inte värt några sekunder.
Kommer aldrig att kunna tacka dig för saken du gjorde,
jag är glad att livet vände, att det blev som det blev,
för utan dig i mitt liv, så är jag inte hel.
Jag älskar dig Robin o jag lovar att det är sant =)
För dem bästa stunderna är när du håller i min hand.
När vi ligger i min säng o bara håller om varandra, det är stunder som man inte kan tänka på nått annat.
Det vi delar älskling, det kallas kärlek, jag är lyckligast i världen, när jag har dig i min närhet. Det är du som gör mig glad, det finns ingen annan än du.
Vi kan dela alla stunder, jag hjälper dig när du har svårt,
för ingenting på jorden kan skilja oss åt. Har mkt mer att säga men känslorna tar övertag, Kärleken till dig är det som håller mig kvar.
För mig är du den enda, du är hela min värld,
och du vet:Jag älskar dig Robin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback