Hej igen

Jag kom knappt ihåg vad jag hade för läsenord, så längesen var det jag var inne på bloggen haha. Sommaren är så gott som över och det är höst nu lite tråkigt kan man tycka men jag tycker det är ganska mysigt på något sätt. Man kan ha myskläder, tända ljus, kolla filmer eller bara läsa. Ta det lugnt helt enkelt och inte leva i de tempot som sommaren innebär.

Ja, vad gör jag annars då.. Jag pluggar 3 dar i veckan. Jobbar på manpower så tar jobb så ofta jag kan. Vill åka till Oslo o jobba, från december (då kurserna slutar) kan jag åka vart jag vill så vi får se. Anneli o Madde snackade om Oslo i Januari så det låter ju bra :) Sen får man väl ta tag i livet o skaffa sig en utbildning :P Annars blir det väl att man är ifrån studierna så länge att det slutar med att man inte söker till högskolan alls..

Idag på jobbet snackade jag och Anneli om nyår. Eftersom vi är ganska splittrade nu så kom vi fram till att de bästa skulle va om vi 4 tjejer hyr en lokal och har egen fest för då kan vi bjuda alla dom vi vill vara med :)

I kväll ska jag bara vara hemma för i morgon bitti ska jag och Carru åka till gbg och shoppa lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback