100 Frågor!

100 frågor!

1. Vem är du? Malin : )
2. Ålder: 17
3. Personlighet: Snäll för de mesta(a) busig

4. E-post: Jo det har jag , vill ni ha så fråga =)
5. Stjärntecken: Oxe
6. Jag kommer från: Ett ställe 15min utanför Hstad
7. Jag bor: Med min familj :P
8. Vad gör du nu? Svarar på dessa frågorna o oroar mig för mina prov i mon
9. Civilstatus: Väldigt upptagen :D
10. Spel? Eee ? hatar iaf datorspel :P
11. Djur jag är lik: haha ingen aning? :S
12. Lyckonummer? Har inget speciellt faktiskt
13. Vad är snyggast, brunetter eller blondiner?: Om ni syftar på killar nu så är de lätt brunetter

14. Din bästa egenskap: Bäst på att övertala folk mohah ;D
15. Din sämsta egenskap: Väldigt känslig, behövs inte mycket för att jag ska deppa ihop o börja lipa :P
16. Husdjur: ohja 2hundar o 2 katter

17. Familj: Mamma, Pappa, Lillebror
18. kroppsdel du har mest nytta av: Skulle inte klara mig utan nån kroppsdel tror jag så kan inte välja ;)
19. Kroppsdel du tycker bäst om: jadu huum
20. Jag sover: I min säng eller i R's säng. Helst :P

21. Bläck eller blyerts? : Bläck
22. Tror du på något? Ja, jag tror på mycket.
23. Frisyr: Har självlockigt egentligen, men brukar platta.
24. Hårfärg: Just nu brunt. Men på fredag blir de ljusare igen=)
25. Ögonfärg: Blåa
26. Längd: 1,70
27. Vikt: 54
28. Skostorlek: 39
29. Gillar: Mycket =)
30. Ogillar: de e lite mindre än mycket
31. Favoritmat: Olika från dag till dag typ :P
32. Favoritglass: choklad
33. Favoritdessert: ehm?
34. Favoritpizza: Kebab tror jag
35. Favoritdryck: Te, juice
36. Gillar du godis? Haha JA
37. Isåfall vilken sort? Videomix godis xD
36. Min favoritdrink: hum
39. Min favoritfilm: finns många bra
40. Min favoritdag: fredag
41. Min favoritklädesplagg: Långa tröjor xD
42. Min favoritbok: läser typ aldrig böcker
43. Min favoritmusik: Blandat
44. Min favoritlukt: R's lukt :D hihi
45. Min favoritblomma/planta? Ros
46. Öl eller vin? Spelar ingen roll
47. Liknar du en kändis? Tror jag inte?
48. Senast köpta skiva: ööö kommer inte ihåg
49. Senast film på bio? The heartbreak kid ;P
50. Bästa låten i världen? Ingen favvo
52. Favoritförfattare: läser inte böcker :P
53. Skriver du dagbok? Nja vet inte om man kan kalla bloggen för en "dagbok" jag brukar iaf skriva lite om vad jag gör på dagarna
54. Bästa årstiden: Sommar o Vinter
55. Älsklingsfärg: Beror på tillfälle
56. Skulle aldrig ta på dig: Platåskor då blir jag as lång
57. Vad ville du bli när du var liten? Ja kommer inte ihåg :S Typ veterinär eller flygvärdinna tror jag
58. Blev du det? Haha går fortfarande i skolan
59. Brinner för: de ni ;)
60. Sportbil eller familjebil? Vrf inte båda?
61. Katt eller hund? Hund
62. Har du nån nojja?: Vaknar ALLTID ca 2ggr per natt o måste upp o dricka vatten :P
63. Fobier? : Spindlar
64. Deppig eller glad? Glad är väl det bästa?
65. Politiskt insatt? Nae
66. Värdesätter du ärlighet? Ohja
67. Brukar du dra vita lögner? Ibland kanske
68. Är det ok med vita lögner? Jao, om det inte sårar en annan person
69. Känner du en mytoman? Nae tror ja inte
70. Har du pojkvän/flickvän? Absolut =) den bästa av dem alla
71. Är du kär? Ohjaaaa :D
72. Hur tidigt stiger du upp? Halv 6 ungefär på vardagar
73. Är det bra eller dåligt? Dåligt! Skulle behövt sova till minst 10! :P
74. Vem/vilka vet mest om dig? R, Mamma, pappa, Några tjejkompisar
75. Gillar du att slåss? E nej?
76. Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor, tröja
77. Vad ska du göra ikväll? Kolla tv o plugga
78. När var du senast riktigt full? : haha hos albin, ha inte festat sen dess
79. Är du seriös? Oftast
80. Hur många väskor äger du? 4
81. Hur många bilar har du/ din familj: 2
82. Hur många biologiska syskon har du? : 1
83. Isåfall,vad heter de? Martin
84. Hur många timmar sover du per natt? 5-7
85. Vem är snyggast i världen? Min Baby såklart
86. Vad är du allergisk mot? nix
87. Ska du duscha idag? japp
88. Vad är det för veckodag? onsdag
89. Vad är det för datum idag? 12 december
90. Vad gör du nästa år? Det får vi se =)
91. Är du likgiltig? Hm nej
92. Hårdrock eller synth? The voice :P
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Egentligen inget av de. Men får väl säga "landet" då . men Inte landet med kossor o grisar o sånt, utan ett samhälle utanför stan ^^
94. Har du utländska föräldrar? Nesh
95. Gillar du att laga mat? Ibland kan de va skoj
96. Märkeskläder eller secondhand? Märke
97. Hur många par skor har du? OJ jag vet ärligt inte :P o okar inte räkna just nu
98. Är du sexuellt frustrerad? haha
99. Vem är snällast just nu? Jag själv
100. Var har du ont? Hmm lite ont i revbenet :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback