18/12 -07

Hej! Mindre än en vecka kvar till julafton, och tror ni det är någon snö här i södra sverige? Näää .. =( Man hoppas ju att det ska komma lite innan måndag men hur stor är chansen liksom :/  
Snart är det nyår också, och jag vet inte vad jag ska göra då. Ingen verkar veta nått :S Alla man frågat svara : vet inte än. Ja menar kul att sitta hemma på nyårsafton. Förra året hade vi jätteroligt på nyårsafton (tycker jag iaf). Som vi festade asså :P Detta året är det annorlunda (a) Nu är man inte singel längre. Har varit upptagen sen i Slutet av maj :P det känns inte som det är nödvändigt att festa så mycket som vi gjorde förra nyåret, nu har jag redan min prins o pussa på , hur nykter jag än är :P haha .. Men vi får se vad som händer. Blir det stor fest någonstans med roligt folk då är det aldrig omöljigt att ni kommer få se mig där ;)

Igår var det måndag, o en väldigt onödig dag i skolan. Kollade på film hela dagen, efter skolan åkte jag o Carru till stan. Vi skulle se om vi hittade nån bra engelsk bok. Men nix. (får hitta någon i mon) efter det så mötte vi min darling och vi tre gick o fikade. Baguette muums! längtar till Paris! Snacka om att jag ska käka baguetter varje dag..typ ! haha :D Sen drog Älskling till träningen o jag o Carru tog bussen hem. Väl hemma käkade jag lite o kollade i skolkatalogen (som ääääntligen kommit). Sen åkte jag till R o sov där..

Och idag är en ny dag och nu sitter jag hemma. Helt tomt i huset. Mamma o pappa jobbar o lillebror är i skolan o katterna är nog ute just nu , bara sötehundarna som håller mig sällskap. Kanske skulle gå ut en runda med dom nu? Jag ska iaf gå och göra nått annat tiden bara springer iväg när man sitter vid datan. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, då kan vi äta hur många baugetter vi vill! :D Haha xD

2007-12-18 @ 14:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback