26 December

Idag har jag o Älskling varit i stan, Jag orkade inte kolla så noga för det var mycket folk :P o man vände ju nästan i dörren när man såg köerna till kassan :P men jag hittade iaf en tröja o lite hudvårdprodukter ;) Jag vet att min baby är bra på att slösa pengar, o idag fick jag ännu ett bevis xD Han fick med sig 5 tröjor hem! haha där gick jag med en kasse o han kommer med 5! xD brukar det inte vara tvärtom??? xP efter några timmars shopping blev vi hungriga, jag var sugen på thaimat o älskling var sugen på pizza, men båda är envisa så det blev varken pizza eller thaimat utan donkenmat :S haha. Nu ikväll ska vi bara mysa o ge varandra massage (A) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback