:D

Igår kunde jag inte somna :/ låg o tänkte o tänkte o tänkte o tiden bara gick men jag kunde inte somna o älskling låg o höll o mig o ba sov nu gumman :P men de gick inte så tror inte jag somnade förräns 1 ungefär :/ O imorse ringde kl 06.30 gääsp . O eftersom älskling började sent låg han kvar o sov medans jag fick gå upp o fixa frukost. Kände starkt för att skippa första lektionen o ta sovmorgon men nej jag kämpade mig till skolan, o när jag kommer dit säger gabbie att matten är inställd! :D alltså vi hade bara 2timmar turism sen sluuut :D så nu sitter jag hemma o äter lussebulle o kollar bilddagboken . Borde pluggat egentligen, engelskaprov i mon, Matteprov på torsdag, Turismprov på torsdag :O aa som sagt jag måste nog gå o plugga. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback