December

Ny månad :) snart nytt år också! Jag har varit hos min älskling hela helgen. Har bara myst myst myst :P i går var det tänkte att jag o carru skulle shoppa lite julklappar men de ösregnade så vi skippade det :P får ta de en annan dag! de måste vi!! :P Älskling åkte till trelleborg o spelade match o jag gick o solade istället o sen på kvällen åkte vi till stan o hyrde filmer o köpte godis hihi, sen kom r's pappa o hämtade oss o undrade om vi va sugna på pizza, vem är inte de ;) så det blev pizza + filmkväll perfekt! Vi hann aldrig se klart filmerna, så ikväll ska vi vara hos mig o kolla den sista. Men innan de ska vi in till stan o kolla julskyltningen o Luciakröningen eller vad man nu säger. Almgärd är ju med ! :D Jag får se hur jag pallar kvällen är jätte trött redan :/ så blire om man sitter uppe till 2 o går upp 8 ;/ men men ..

Idag är det den 2 December, inte vilken dag som helst inte ;) Jag o Hjärtat har varit tillsammans 6månader idag :D Kommer så väl ihåg dagen/kvällen för ett halvår sedan :P R tjatade hela dagen om att vi skulle hitta på nått på kvällen med vänner eller nått, men ingen visste fest. Men vi bestämde att han skulle ha me några kompisar o jag några så skulle vi ses på stan , eftersom det var sommar så antog vi att det var strandfest någonstans så vi var ett gäng på stan som satt o funderade på vart vi skulle åka, östra, tylösand, västra? Sen har jag för mig att vi delade på oss ett tag för vi skulle träffa några till tjejkompisar o fixa dricka, o sen tog alla bussen till västra stranden (kommer inte ihåg vf vi åkte dit). Vi satt där på stranden några timmar o "förfestade" o letade efter en fest innomhus xD o R's vänner fick napp ute i frösakull o vi gick till bussen o skulle åka dit, men för det första var bussen jääääätte försenad o när den väl kom så var den full så den körde bara föbi :P haha o då pallade vi inte vänta på nästa så vi bestämde oss för att dra in till stan. Men den bussen va oxå jätte sen så vi började gå :P men kom bara till nästa busshållsplats o väntade på bussen xD den kom till sista o vi kom till stan , Väl inne i stan gick vi till b&b o lämnade Carru hos en kille ;) inget namn xD o sen va plötsligt alla uppdelade överallt på stan.. Jag kommer ihåg din hand i min där vi gick omkring på stan. O du var så jävla söt den kvällen, tänker inte berätta stället där den första bästa kyssen inträffade, bara du vet :D usch jag får tårar i ögonen när jag tänker tillbaks allt var så fint o perfekt. DU var perfekt!! tiden efter den kyssen har varit den underbaraste jag varit med om. Hela sommaren med dig var fantastisk! Vi har gjort så himla mycket tillsammas så dom här 6 månaderna har gått så snabbt, det är kul när man sitter o tänker tillbaks på allt som vi gjort. Du har varit helt otrolig, du är den killen jag letat efter o jag tror ingen har missat hur förälskad jag är! hihi Jag hoppas du känner som jag att tiden vi haft tsm har varit den bästa o att vi kommer få många fler månader ihop! Du betyder ALLT! Jag älskar dig ! <3 



Kommentarer
Postat av: Carroo

Aaaw :D

2007-12-02 @ 16:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback