Fredag :D

Fredag idag, gud va härligt! helgen framför sig sen bara 3dagar i skolan o sen loooov :D Idag ska jag slinga håret, Får se hur det blir o om folk känner igen mig efter. Dem har väl vant sig vid mitt mörka hår nu haha :P Ikväll ska Älskling lana med sina kompisar suuck :P så jag o carru funderade på o dra på bio. Sen häner antagligen Älskling med hem från stan o nanar hos mig. I mon har han match så då blire att åka o kolla den =) Sporthallen kl 14.00 ni som vill komma o kolla =) På kvällen har en viss person fest ;D nämner inget namn för att undvika objudna gäster ^^ men jag tror det kommer bli en rolig kväll . Jag har ju inte festat på månader så vi får se hur mycket jag tål :O xD På söndag har jag inget planerat , sova länge iaf :P sen plugga lite kanske .. Där har ni min helg ;) vad ska ni göra? :) Puss♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Festa! :D Tihi, och jag ska också klippa mig och kanske slinga de, får se vad hon säger.

2007-12-14 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback