Gott Nytt År!

Sitter här med min cider :P men nej jag ska inte ut ikväll blir lite "fest" här hemma istället. Mamma o Pappa har massa gäster så jag o älskling valde att stanna hemma med dom , rätt kul det med. Jag tänker på er tjejer! ni är nog framme på festen vid den här tiden :) Hoppas ni får en otroligt rolig kväll! O om det händer nått speciellt (som det säkert gör) så måste ni berätta allt i mon hihi. Ha så kul tjejor men ta de lugnt med drickandet ;) nu kan jag bara sitta o vänta på era fyllesms som ni brukar skicka mohaha :D ;) naaw jag älskar er! =)

Om mindre än 3 timmar är det ett nytt år! Fattar ni?! :D Mitt år har i det hela varit fantastiskt. Första halvan av året var det massa roliga fester med mina babes. Sen i början av sommaren träffade jag en person som skulle bli en person som betydeer väldigt mycket för mig, vem tror ni jag syftar på? Jo min älskling :) Vi delade en as mysig sommar tillsammans, den bästa sommaren i mitt liv. Sen kom hösten o vi fanns fortfarande vid varandras sida o dagarna gick, vintern kom o det var fortfarande vi :). Jag älskar dig lika mycket nu som då den där dagen i sommras då det blev du o jag. Tack alla personer(vänner,familj,älskling, övriga) som gjort 2007 till det år som det blev! Jag älskar er alla! <3 Hoppas vi får många fler minnen att dela nu 2008! Gott nytt år!!! :D:D


Kommentarer
Postat av: Carro

GOTT NYTT ÅR!

2008-01-01 @ 10:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback