Morgondagen

I morgon blir det att gå upp tidigt. Ska vara hos mormor o morfar kl 12 o doppa i grytan o äta massa annan julmat. Hur ska jag klara mig? :S  jag gillar inte julmat :/ Men innan vi ska till mormor o morfar så ska man hinna göra sig i ordning o dela ut klappar + öppna klappar :P I år valde vi att öppna klapparna på förmiddagen istället för kvällen bara för att mamma börjar jobba kl 2 o kommer inte hem förrän halv 10 :( Efter vi ätit hos mormor o morfar ska jag , pappa o Martin kolla på kalle anka hemma, sen ska vi hem till moster för på kvällen kommer hela släkten dit. Antar att det blir ännu mer mat där :P efter en förhoppningsvis bra dag blir det hem till sängen o sova själv o upp tidigt morgonen därpå för o träffa mr.P ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback