Mys Lördag

Idag stod jag o Älskling för matlagningen =) Familjen verkade nöjd, mysig middag blev det :) det som serverades var potatisgratäng, kyckligfilér o en aas god sallad de ni ;) Nu kommer mammsen med en kopp kaffe o senare ikväll blir det nog chips o dipp framför tvn. Helmys säger jag! Måste ändå börja träna lite smått nu efter julmaten o så, o inför beachen 2008! Herregud min baby e helvältränad (träning 5dar i veckan) hur ska jag kunna ligga o pressa jämte han utan att känna mig som en valros :O haha vilken tanke asså xD ha ni några bra tips? Eller rättare sagt roliga, det är liksom inte så lockande att ge sig ut på en joggingtur i sånt här regn väder :/

image50



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback