No one

Ååh allt är så himla mysigt! Har kommit på att jag älskar december. Även om de inte är någon snö än så tycker jag det är jätte mycket julstämning överallt :D Här hemma är det iaf jätte mysigt , tända ljus överallt o julmusik spelas :) om ni inte känner julstämning så starta julmusik ;D ett bra tips! o ha ni ingen julmusik så gå in här http://www.julradio.se/ där spelas musik 24h om dygnet :P kanske inte världen bästa låtar men ändå,alltid något =) 

                  image39                       image41

Denna månaden är den mysigaste men den är ändå jobbig :/ Jag blir alltid sjuk i december, o ja menar jätte ofta! så fort jag mår bra blir ja sjuk igen :S + att man är helt slut, skulle kunna sova hela dagarna igenom. De är ju mörkt ute när man går till skolan o när man slutar är det fortfarande mörkt :S känns som man aldrig ser ljus längre haha :P



Jag känner mig jätte onyttig :O o har inte ens börjat äta julbord än :O I förra veckan åt jag thaimat 2gånger o i fredags åt jag pizza! o sen har jag käkat godis sen i fredags! :O o druckit massa läsk :( faasen inte bra malin :/

Har också ont i käken :P :/  haha vet inte om det är träningsvärk men jag tror älskling vet va de beror på xD haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback