2 November

OXEN

21/4-21/5

En bra dag för sport, och fredagen blir dessutom rätt romantisk. Trots det är du ganska dyster av och till.



Som ni ser längre ner på sidan så är det min o R's 5månadersdag idag. Först var det tänkt att vi skulle på halloweenfest men det blev inget av den, så då tänkte vi bio. Men sen hörde en kompis av sig o sa att det visst blev fest ikväll o att vi var bjudna. Så nu vet vi inte riktigt hur vi ska göra hmmm :P Skulle vatt skoj med fest men ändå skönt att ba koppla av med en bio sen hem o mysa bara vi 2....

I morgon är det också fest! Hos en mer bekant kompis om man säger så haha :D Men tänker inte säga hos vem för h*n vill inte ha massa objudna gäster som förstör :P är inte säker på om det skulle vara en vanlig fest eller en halloweenfest det också? o isf skulle man vara utklädd? nån som vet? 


Har inte haft tid och skriva så mycket ibloggen, men iaf i onsdags åkte jag , carru, anneli o madde till Göteborg.
Ingen försov sig o alla var på stationen i tid (även om inte alla var jätte pigga haha xD) Vi fick sitta i en tystavdelning upp men det var rätt skönt när man ändå var så trött på morgonen. Väl framme i Gbg började vi med en rökpaus sen blev det shoooopping :D sen mat sen shopping sen fika sen shopping sen vilopaus pga trötthet o skoskav XD sen mat igen haha känns som vi la mycket pengar på mat :P I slutet av dagen orkade vi inte gå o kolla i affärer mer så vi gick o satt oss på stationen o väntade på tåget. O va tror ni hände då? Jo flera spår hade slutat fungera så tågtraffiken var mycket försenad o vissa tåg hade blivit inställda, aaah fatta va nervösa vi var :P men vårt tåg var bara 10 min försenat så det var lugnt :) Hemma i Halmstad igen hämtade mamma upp mig och körde mig till Älskling där jag sov över tihi myys :)

På tordagen skulle en onoff kille komma och installera massa i R's hus. Han onoff kille hade vatt med i ensam mamma söker ^^ menmen onintressant fakta xD Älsklingens nya data hade också kommit så han var jätteglad haha :D Vid halv 4 åkte vi in till stan och köpte godis till kvällen sen köpte vi kebabrulle sen åkte vi hem till mig.

Idag fredag sov vi lääänge. Gick upp åt frukost snackade, för en timme sen åkte R hem för han ska träna. Han hör väl av sig snart för han sa att vi skulle planera för ikväll hihi :P Skriver mer sen när jag vet vad som händer, vi får helt enkelt se vad som händer under denna dagen. Ska iaf städa nu suuuuck :/


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, de är en halloweenfest imon :) Kom dit och ikväll! :D:D:D:D

2007-11-02 @ 15:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback