:D

Har haft en hemsk natt / dag, Kunde inte sova alls i natt för låg o funderade massa o grät lite o sånt, vaknade upp med huvudvärk o as svullna ögon men tog mig ändå till skolan, men anna o carru vet vad ja gick o funderade på hela dagen :O vid typ 3 tog jag mod till mig o ringde. inget svar .... Skickade ett sms o skrev typ du kan väl ringa mig när du ha tid.. 20 min sneare ring ring . jag ba hallå ? Han ba mm vad vill du? jag ba ha du tid o snacka? han ba mhm säg snabbt! ja ba jahapp aa så berättade jag massa, o han va lite sur o otrevlig men sen mjuknade han hihi o ville följa med mig hem o sooova :D:D:D så nu är jag lite glad hihi :) okej jag ska inte överdriva man vet inte vad som rör sig inne i en killes huvud men han är iaf inte synligt sur längre :) så det är iaf bra hihi nu ska jag gå o njuta. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback