Första dagen efter lovet

Gick upp tidigt idag. Första dagen i skolan efter ett alldeles för kort lov :/ :P

Första dagen i den nya klassen med. Jag är så glad att jag fick byta! As trevligt folk! :D Slutade vid 2 vilket är tidigt jämfört med mitt gamla schema då jag slutade 20 i 5 mohaha :D:D Efter skolan åkte jag ,Carru o Anna och fikade. Skulle egentligen inte ha träffat älsklingen idag. Men vad gör man inte när man är förälskad? (a) iaf han ringde mig när jag hade slutat o sa att han skulle skippa sin sista lektion bara för han hade glömt sin läxa hemma som han hade suttit och jobbat med hela kvällen igår naaw :P Men så kan det vara, jag var glad att jag fick träffa han idag ändå xD Fast det blev bara en kort stund, fikade lite snabbt och han läste upp sina dikter som han hade skrivit i skolan haha vilken poet jag har till pojkvän asså :O haha, sen skulle han iväg o träna och jag möta mamma, Ikväll ska han kolla match så jag kommer väl få sitta själv hemma ikväll med :/ plugga antagligen... Till helgen ska jag o älskling nog gå på bio. Känner att vi behöver lite tid bara han och jag , har haft lite jobbiga dagar nu :/ Det är endast mitt fel :( Har haft mycket humörsvängningar som han fått stå ut med (a) jag är glad att du orkar med mig älskling hihi jag älskar dig!


I lördags hade Vicky halloweenfest som jag hört var väldigt rolig :) Synd bara att inte jag o Älsko kunde komma dit:( Hade lovat mina föräldrar att vara barnvakt... Robin visste en fest i dalen så vi gick dit o tittade in en liten stund sen hem o gosa:)

Snackade lite med Lagerstedt om nyår, vi har en idé :P får se hur det blir med den hihi :P


En annan sak som börjar närma sig är julafton! Okej det kanske inte är "jätte" snart men god tid att börja skriva en julklappslista. Vet redan vissa saker jag ska köpa till folk men den svåraste att komma på till är älskling :S haha någon som har förslag på vad man kan köpa till en 17årig kille xD Hjälp mig! kom med förslag, alla förslag är bra för det hjälper min fantasi lite på traven haha :P


Pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback