Haha

Ett gäng killar ~19 står och diskuterar hur jobbigt det är med folk som tar foton på fester.
Kille 1: Och så sitter jäveln där med kameran riktad mot en aslänge, men är först när man vänder sig om som den jäveln tar bilden och bländar en med blixten!
Kille 2: Mm, exakt, och vilken blixt sen...
Kille 1: Åh, som min kamera. Blixten är skitutdragen.
Kille 3: Shit ja, en gång när jag var på en fest så hände det mig att en kamerablixt lyste aslänge innan fotot togs. Efter tio minuters stirrande insåg jag att det var en lampa.


En far kommer cyklande. Sonen ~ 4 befinner sig några meter längre bak, också på cykel.
Sonen: Vad långsamt du cyklar pappa!
Pappan: Mm.
Sonen: Flytta på dig för i helvete så att jag kan cykla förbi.
Pappan (argt och chockat): Vad sa du?!
Sonen (tveksamt): ... pling, pling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback