Ingen Rubrik

Ett tag sen man skrev nått här. Har inte varit hemma så mycket i helgen. I fredags åkte jag till älskling o sov, o i lördags morse väcktes vi vid kvart i 8!! För R skulle klippa sig. Så då åkte jag hem en liten stund sen tillbaks till han o mysa o kolla sverige- spanien. Idag vaknade vi oxå rätt tidigt, halv 9. För idag var det handbollsmatch som gällde :P Vann gjorde drott oxå =) så glada miner ! Just nu sitter jag o gör absolut inget kul :S Borde städa men pallar inte just nu. Älskling kommer hit senare efter a-lagsträningen , wihoo här sitter en stolt flickvän o skryter om min duktiga pojkvän hihi (a) :) Helgen har varit rolig =) R's bröder är föör söta asså dom har så klockrena kommentarer o frågor hahaha :P

//När jag kom upp till frukostbordet o R's småbröder + deras mamma satt o åt, S = lillebror//
S: Hej Malin! Har du sovit hos oss i natt?
M(Jag): Ja, det har jag
S: Med kläderna på? (Fundersam min)
M: Haha nej
S: I TROSOR!? :O
M: HAHA :P ja och en lång tröja
S: Är det en pyjamas?

Haha o denna 
R: Va heter du i andranamn?
S: Karl
R: Heter du Karl E?
S: neej Karl J.
S: Är du kompis igen med Karl?
R: nej
S: :O är han död?
R&M: :O :O Haha

Haha småbarn asså dom är för goa :P Säger exakt vad dom tycker o tänker.



image34      image35
Vad tycks om dem här klänningarna? Tyckte dom va rätt coola :P men om man köper dom blir det väl bara att man använder dom till nyår ^^ hummm


Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa, dom va fina! Vi kan ha en var på Nyår xD Haha

2007-11-19 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback