Låt tiden gå...

Fullständigt namn - Malin Caroline Nilsson
Ålder - 17

Vart bor du - Simlångsdalen

Bor du tillsammans med -Mamma, Pappa, lillebror
Husdjur - jadå
Färg på ditt hus - blått
När är du född - 24april
Klass - Sp06t

Vilket år tar du studenten - 2009
Något jobb -  nej
När gick du upp i morse - kvart över 5 ;S
När ska du sova - när jag blir trött
Duschat idag - Japp
Kramat någon idag - nej
Pussat någon idag - nej
Vad har du ätit idag - frukost :P
Dagens klädsel - jeans, Grå klännig, svart kofta,
Dagens smink - De vanliga
Dagens sötnos - Frida för hon skjutsade hem mig så jag slapp vänta på bussen
Dagens roligaste - inget ha vatt kul idag xD
Har du många vänner - jao:)
Hur många har du kysst - jag vet inte :P
Vem kramade du senast - Robin
Hur många har du haft sex med - haha de ni ;) sånt håller jag för mig själv
Hur många har varit otrogna med dig - 1
Har du pojk/flickvän - Ja

Vem pratade du med i telefon senast - Cilla
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det - R,- Okej. Ja kanske. Får se. Puss

FAVORIT
Film - har ingen favorit
Låt - hum ingen här heller finns så många bra:P
Mat - Thai mat xD

Dryck - juice, cola^^
Färg - olika
Stad - Paris
Land - hm älskar att vara utomlands. Men borta bra, hemma bäst, så måste svara Sverige.
Ämne i skolan - Matte o Tursim
Strul - haha vadå favorit strul? xD

SENASTE
Personen du tänkte på - öö ja tänkte inte på nån speciell

Personen du kysste - Robin
Gången du spydde - påväg hem från Albins fest :P
Gången du grät - i helgen

Pizzan du åt - kommer inte ihåg
Gången du var i Göteborg - förra onsdagen
Gången du var i Stockholm - i april med carruu
Gången du var full - ett tag sen
Gången du var hög - ha aldrig vatt

ANTINGEN ELLER
Svart eller vitt - vitt
Hund eller katt - hund
Ut och festa eller hemma och mysa - förr va de festa VARJE helg, nu är det mer mysa :P
Tvspel eller datorspel - usch hatar båda!
Singel eller upptagen - upptagen
Hångla eller ha sex - börja med hångel sen sex x)
Lunarstorm, Helgon eller Playahead - lunar då
Ragga eller bli uppraggad - uppraggad
Big Brother eller Paradise Hotel - paradise  
Svart eller blont hår - blont
Har du blå eller bruna ögon - blå
Choklad eller laktris - choklad
Göteborg eller Stockholm - s-holm!
Högerhänt eller vänsterhänt - höger
Coca cola eller fanta - cola
Pizza eller kebab - pizza
Randigt eller prickigt - randigt
Älska eller älskas - älskas då :P hemskt om man älska nån o man inte blir älskad tbx :O
Leva eller dö - öö LEVA :P

ANTAL
Personer du älskar - Några stycken, fast på olika sätt
Personer du hatar - finns väl några där med

Personer du hånglat med inom en 78timmars period - 1 lr 2 tror ja :P
Glassar du ätit på en dag - ingen aning
Festivaler du varit på/ska på detta året - 1, rix fm festivalen ^^
Gånger du haft minnesluckor - haha ja kommer inte ihåg haha , men nångång
Gånger du varit hög - 0

Personer du saknar just nu - EN speciell :$
Gånger ditt hjärta brustit - 2-3ggr typ

VEM
Vill du kyssa nu - Vem tror ni!?
Ska du träffa imorgon - hela sp06t, ingvar, robin blir säkert fler :P
Sjöng du senast för - robin haha
Hade du senast en msn-konversation med - Carru tror ja
Spelade du tvspel med senast - haha de va evigheter sen :S antingen var de martin, lr fbgarna
Vill du ta med på en romantisk resa nu - Älskling ;D
Vill du kasta en sten i huvudet på - Haha de ni ;)
Förtjänar att dö - hm ingen vad jag kan komma på nu
Är söt - Alla mina vänner, + R
Vill du sova jämte inatt - Sötnosen :(

VAD
Gör du glad - godis xD helg, älskling, shopping
Gör du ledsen - skitsnack, ,folk som bryter löften
Vill du helst göra nu - sova
Önskar du att du slapp göra - plugga
Vill du ha nu - mat o snyggingen de ni ;)
Önskar du dig i födelsedagspresent - ee vet inte körkort kanske
Längtar du till - helgen
Tycker du om dina betyg - vet inte exakt vad jag ligger :P men typ bra xD
Ångrar du i ditt liv - Man ska aldrig ångra nått, men det finns saker jag önskar jag aldrig sagt
Är det bästa som hänt dig - Att jag träffade älskling ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback