Måndag

Trött redan o det är bara början av veckan :P Sitter hemma nu, Känner inte alls för att vara här, vill bara till älskling o slänga mig runt halsen på honom o pussa på han o säga hur mycket jag älskar han . Men det går inte ikväll :( Har umgåts hela helgen o han sov här i natt så mamma ville att jag skulle stanna hemma ikväll . Hoppas på att få träffa han i mon , annars överlever inte jag , Du är mitt syre. Känner redan hur jag sjunker när man tänker på den kommande helgen, Känner mig redan små deppig, hur kommer jag inte känna mig på fredag morgon då? fyfaaan :'(

Idag slutade vi vid 2 så hann med halv 3 bussen hem :) skönt de. I morgon på turismen ska vi i smågrupper gå omkring på stan o fråga folk massa frågor haha :P Jag, Carru o Anna kanske ska käka kinamat oxå =)
Nu ska jag gå o jobba med min engelska artikel .... Om ja pallar haha :P

Idag fyller ju oxå Micha år! Grattis till henne! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback