Myyysigt!

Som sagt kort dag i skolan. Slutade 20 över 11 :) min Darling hade lunch då så vi träffades på stan o gick o åt thaimat :) sen hann jag med tidiga bussen hem o när jag kom hem hade mamma julpyntat lite o börjat göra det riktigt julfint till helgen! aww vad tycker de är mysigt nu innan jul, har lyssnat på julmusik sen jag kom hem hihi.
Ikväll kommer älskling hit o sover hos mig =) O i mon slutar jag oxå tidigt och mamma ska hämta mig så ska vi åka till farmor för hon fyller år. På lördag har R match i trelleborg :( så han är borta hela dagen :'/ nån som vill gå på stan då eller nått? Sen på söndag är det julskyltning! O Carro ska sjunga =D

Skönt att det snart är helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback