Okej dag

Vaknade med väärldens huvudvärk :/ mådde ju inte så bra igår heller men idag var jag tvungen att gå till skolan för jag o mammsen skulle träffa syon-ingvar, han är en trevlig prick den dära xD haha . Men men vi va där vid 10 o snackade massa o kollade kurser diskuterade för- nackdelar. Osv. sen gick vi till schema läggaren å när vi kom dit så hade han gjort ett alldeles eget schema till bara mig hihi :P speciall designat ^^ sen blev det ny diskution där. Asså seriöst ni ska se Ingvar o han va hette han hum typ Martin tror jag. haha dom två ihop asså haha.. Men allt blev as bra :D Kurserna jag ska läsa passade utmärkt på ställena jag ändå skulle haft håla. Onsdagen är fortfarande jobbig, idrott sen aaas lång håla o sen engelska :) I morgon ska jag till Sannarp o fixa med grejer där oxå. Prata med lärare bl.a. O på måndag ska allt vara klart o jag gå en ny linje på en ny skola =) Just nu sitter jag hemma o är mega sugen på chokladmuffins :P Ska plugga alldeles strax sen kommer pappa hem halv fyra då ska vi köra o hämta martin o älskling :D Han ska sova hos mig i natt, tror ja iaf hihi :)

På söndag är det farsdag, ha ni köpt nått fint till era pappor? ;P


image30  <-- Va tycker ni om linnet?


Kommentarer
Postat av: Carruu

Snyggt linne! Vart har du hittat de?

2007-11-09 @ 15:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback