Onsdag

Åkte in till stan och träffade Carru o Anna :) Älskling ringde o kom o kramade om mig haha :P sen gick han vidare till sin skola o vi gick till ulles o käka pannkakor ! mums :P fast carru tog sin vanliga baguette :P Vi satt o diskutera om vi skulle till kattegatt lr inte. O efter vi ätit klart gick vi o kollade några affärer xD va egentligen meningen att vi skulle shoppa lite julklappar idag men de blev inget haha xD får åka in nån annan dag, Vi hälsade inte heller på på kattegatt :/ , gjorde inget av de vi planerade förutom fikade :P

I mon blire att gå upp tidigt. Men kort skoldag 08.10- 11.20 :D:D jippi! Jag hoppas på att få träffa älskling i mon :) kanske tillomed att han sover med mig i mon natt :D myyspys :D Snart slutar hans öppethus o han ska ringa mig wiho XD o snart börjar ju bonden me ^^ 

Känns som ja inte ha nått speciellt o skriva :P Bara skriver för att tiden ska gå haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback