Trööött

Igår så var vi som sagt på stan,men vi orkade inte gå o fråga massa folk så vi tog hem lapparna o frågade släkt/grannar o andra ist. Eftersom det va dåligt väder va vi inte heller sugna på att gå på stan, men hungriga var vi! så vi gick o käkade kinamat =) Sen tillbaks till skolan för att ha matte o italienska. Efter det åkte jag till stan o fick vänta på bussen 30min kaaallt :P Träffade Älskling på bussen o han hängde med mig hem o myste, sen sov han hos mig oxå så i morse kunde jag inte vaknat upp bättre :) Min bara miiin älskling är den finaste som finns <3 

Har övningskört med mamma nyss. Nu är jag jätte trött o funderar på att gå o lägga mig o sova nån timme men vet att jag ha mycket jag måste plugga o att det är mycket på tvn ikväll så egentligen borde jag plugga nu så jag hinner bli klar :S   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback