8dagar kvar

Ja just nu mår jag inte så bra, jag önskar att älskling skulle vatt här och hålt om mig , men han är i skolan =(


 You're the light when I'm feeling dark♥



Igår var jag på vattenporten med carru, anneli, anna, carro o vicky. Trevligt!
Sedan gick vicky och carro och efter en stund anneli sen gick vi andra till videomix och köpte liiite godis :P
 Efter det så åkte anna hem o då var de bara jag och carru kvar. Vi gick och satt oss på biblan för att plugga
men helt plötsligt var vi inne på att diskutera resor nästa sommar haha xD så vi bestämde oss för att gå in till stan och hämta resekataloger xD sagt och gjort. Nu hade vi resekatalogerna i handen men vi orkade inte gå tillbaks till biblan så vi bestämde oss för att vandra ner till sporthallen. Överallt på stan kryllande det av poliser o djurgårdare :P men men vi satt oss i sporthallen och kollade resor medans vi väntade på R.
Btw vilka ska med på resan? :D tillbaks till där jag var..
Efter ca 1 timme åkte carru oxå hem och jag satt kvar själv en stund... sen va äntligen Älskling klar och vi kunde åka hem till han och fixa me huset. Vid 9 kom min mamma och hämtade oss och vi åkte hem till mig o sov.
Och som jag sa innan idag mår ja blää ..



En annan sak som jag går o är nervös för är ett svar jag kommer få på fredag .. Några vet om de andra inte.
Jag kommer bli såå besviken om de inte funkar. Vill verkligen inte vara kvar när man inte trivs o sånt..
Fan Solveig säg ba JAAA så blir jag glad hihi :)

Nähä nu ska jag ta en filt och lägga mig i soffan och kolla nån bra film och bara mysa.
Pussar !♥


Kommentarer
Postat av: Carroo

"Vem stör du dig på? Solveig" xD
Jaaa, hon MÅSTE säga ja ffs!

2007-10-23 @ 17:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback