En bra dag! :D

Är glaad :D Idag ringde mamma mig och var jätte glad ,
hon sa: Malin du har 1 timme på dig sen ska du vara på sture och hälsa på.
Shiit tänkte jag :P va inte alls beredd på detta xD O jag var jätte nervös för Carru var inte ens där idag.
Men det gick bra ändå Anneli o Madde var ju där =)
Så i mon ska man dit igen, sen efter en  lektion så har vi loooov :D Häärligt!

Senare gjorde jag något som ALLAA tycker är ovanligt för att vara mig, haha ironi.
Jag träffade min gullunge hihi. (JAG ÄLSKAR DIG♥) Vi fixade lite i rummet, målade o så, haha lr aa R gjorde mest ja myste i hans säng =) fast hjälpte till att bära tv o tvbänk faktiskt x) nerför en trappa !! :P
Sen åkte jag hem och hemma var familjen glad och hade köpt pizza mitt i veckan :O haha smaskens!

Jag är så himla glad just nu :D Skriver mer imon! Puss

image25  <----- hihi Älskling och 2 av hans småbröder :D

M♥R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback