En Fråga ?

Snart är det dax att färga håret igen, har växt ut så fort :O
Nu har jag som ni vet, väldig beslutångest xD Så min fråga till er är :
Ska jag behålla det bruna håret bara fylla i med nya bruna slingor, lr ska jag lägga blonda slingor i överhåret så de blir mörkt underhår/ halvljust överhår, lr ska jag helt enkelt gå tillbaks till min vanliga hårfärg som är blont? :S

Skriv som kommentar vilken "siffra" ni röstar på

1. Brunt hår
2. Blonda slingor.. Brunt & blont hår
3. Blont hår

 
Snääällaa säg vad ni tycker :)



Kommentarer
Postat av: emma

ETT :D

2007-10-29 @ 21:06:23
Postat av: Carroo

Ett - självklart! :)

2007-10-29 @ 22:13:10
Postat av: anabanana

ETT :D

2007-10-30 @ 20:27:17
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback