Helgen

I fredags när Carru äntligen var klar så åkte vi in till stan.
Var lite stressigt för skulle hinna med en buss till sjukhuset men det hann vi.
Jag tyckte det gick hyffsat snabbt på sjukhuset och när vi var klara där tog vi bussen till stan.
Sen gick vi och fikade, stackars carru fick inte äta nått :( själv mumsade man på en blåbärspaj (a)
Efter en stund ringde älskling och sa att hans träning hade slutat tidigare och att jag skulle möta han på videomix
så jag gick dit, och vi hyrde lite filmer =) Sen tog vi bussen hem till mig och käkade och kollade på film.

Lördag morronen vaknade jag tidigt och jag försökte få liv i älskling men han va trött så jag gick upp o fixade frukost. Det var egentligen meningen att vi skulle åka till han tidigt men ändrade planer efter att älskling hade läst hallandsposten xD helt plötsligt ville han till tropik center xD så jag han och martin åkte dit :P Medans mamma var och handlade.. Sen hämtade hon oss och vi åkte o käkade på Max, sen åkte vi hem till mig igen och jag packade lite. O vi kollade på en film till :P sen åkte vi till älskling. Där vi kollade på dom andra filmerna vi hade hyrt.
Gick och la oss väldigt sent. Och vaknade tidigt idga för älskling skulle spela match kl 10.30 så jag åkte hem tidigt. 
Nu ska jag srax åka ner till väla och ikea med mamma o pappa :) 
Får se vad som händer ikväll.. 

image26 haha en söt apa robin tog kort på :P



Nu har man kommit hem. Köpte  bl.a. en Jacka :)
Har inte så mycket att göra för tillfället tiden går så sakta..
Hjärtat har släkt hemma hos sig så han kunde inte komma till mig förrän sent ikväll :(
Vad gör ni andra ikväll? :)

Imorgon ska jag träffa Carru & Anna och så ska vi fixa biljetter :D
På onsdag blire shopping :D Gud vad kul vi ska ha tjejer!

Nu ska jag gå och göra nått vettigt. Ha en kanon bra söndagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback