Loov

Nu sitter jag på sture och väntar på Carruuu :P Hon har foto just nu o slutar om ca 1 timme :/
sen är det loooov gud va skönt :D
Efter skolan ska vi in till stan och åka till tandläkaren, sen blire fika som vanligt.
Måste också köpa lite nytt smink =)
Min sötis tränar så kommer antagligen vara kvar i stan och vänta på han,
sen ska vi kanske hyra film och åka hem till mig eller honom, och bara myyyyysa :D
Har saknat att sova tillsammans med honom, denna veckan har jag varit lite upptagen så har inte haft så mycket tid för R. Därför är det skönt med lovet nu.

Imon är det lördag, har inte planerat nått speciellt man får helt enkelt ta dagen som den kommer och se vad som händer xD på onsdag drar jag , carru o anna till gbg. Jag är sååå sjukt shoppingsugen just nu, är i stort behov av kläder ^^

Idag är också en rätt speciell dag. Idag för 5 månader träffades jag och R hemma hos vicky hihi :$
Vi blev inte tillsammans då men det hände lite saker på vägen hem som påverkade mycket hihi :D
Man kan väl säga att vi gick rätt snabbt fram i början. 1 vecka efter filmkvällen hos Vicky så var vi tillsammans :D
Folk kanske tycker man borde ta de lite lugnt eftersom jag och R inte kände varann sen innan,
Bara ytligt typ namn o så :P Men vi ångarar ingenting!
Allt kändes liksom rätt från början :) nog snackat om detta :P
De är ändå några dagar kvar tills det är 5månaders dagen x)

Gaah va segt det är att sitta hääär :P Carru fan framkalla fotona snabbt så vi kan draaa :P haha

See you soon !! *Smack*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback