Lördag

OXEN

21/4-21/5

Avund kan förmörka en i övrigt härlig lördag. Tro inte för mycket på andras skryt. Kvällen blir romantisk.



Igår var jag på begravning :( Har aldrig varit på en begravning förut. Det var mycket sorgligare än jag hade väntat mig, Hela stämningen o allt gjorde att man blev mycket mer ledsen än man trott :( När man ser andra folk lessna o hör speciella låtar som spelades bara för henne då kan man inte hålla tårarna tillbaka...

Idag är en ny dag och jag ska snart på födelsedagskalas hos mina kusiner. Sen hoppas jag på att få träffa R.
Verkar inte bli nått festade ikväll heller. Kanske rätt bra ändå . Var ju as längesen man drack :D brabra säger ja bara :P känner mig som en nykterist jämfört med förra vintern o framåt ^^ haha lagerstedt du fattar :P
Ja de  va oxå hon som sa åt mig att skriva lite i bloggen. Men det händer inte nått speciellt i mitt liv just nu.

Göteborg snart :)
image10


Ha de fint! Pösspöss                                           


Kommentarer
Postat av: Carroo

Fulbild på mig ! :/

2007-10-20 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback