Tiiiiisdag

Idag åkte jag och R in till stan och mötte Carruu. Vi gick runt lite o snackade sen satt vi oss på vattenporten och väntade Madde o Anneli. Efter ett tag kom dom och vi satt o fikade o planerade för morgon dagen. Fattar ni så jäkla tidigt vi måste upp i mon?!? Shiet Carru alla fick typ en chock när du sa det haha :P men men får väl se hur pigga folket är i mon xD Efter en stund åkte R hem för han skulle träna. Och vi andra gick o köpte biljetter :) Nu sitter jag ensam här hemma och gör inget. Men det är inte lönt att åka till älskling för jag ska lägga mig tidigt och upp tidigt i morgon, tror jag ska sova hos älskling i mon kväll o ska nog manekänga med alla mina nya kläder haha ;D

På fredag var det tal om Halloweenfest, skulle vart riktigt kul om det blir nått. Var ändå ett tag sen man festade. O nu äre ju lov o sånt. Så ska nog prata med älskling om vad han tycker, vissa vet ju vad som brukar hända hihi :P men om ni får reda på mer så meddela mig, jag är riktigt sugen på halloweeen paaaartyyy :P

Naj nu ska jag sluta skriva för ikväll o gå o göra lite nytta. Puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha ja, vi får väl se hur detta slutar me fest xD

2007-10-30 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback