Tråkig Dag

Idag är det tisdag. Har känt mig lite deppig hela dagen.
Datakunskapen var seg, Italienskaprovet gick sådär.
Mötet vi skulle på blev försenat ,satt på banken över en timme ba för att få öppna ett bankkonto jippie!
Åkte hem o va själv hemma, pluggade lite.
Ingen Älskling idag, han arbetade o var ute o åt med sin pappa...
Gud vad man kan sakna honom alltså. Träffades i går men ojoj va ensam jag är utan honom =/ (a) Ska nog kolla lite tv sen lägga mig tidigt så tiden går fortare tills ja får se han igen. I mon så ska ja sova hos min bäääjb :D 
sista gången i det gamla huset kanske :P

Igår träffade jag lite kompisar sen drog jag, carru, anna o anneli och fikade =)
Planerade inför helgen gjorde vi oxå ;D hihi

Förresten idag är det bara 15dagar tills vi drar till Göteborg wiihoo! Shoppa Shoppa Shoppa! :D:D:D

Nu börjar tvn om 2 minuter måste kila..

Arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback