18års fest + funktionär

Hallau! sitter här och lyssnar på festmusik som kommer spelas ikväll! o solen skiner utanför fönstret perfekt!

Gick upp kl 8 idag. Vid 10 i 10 skulle vi vara nere på Idrottsplatsen och snacka lite inför loppet. Sen gick jag o älskling o ställde oss där vi skulle stå som funktionärer. O gissa vem som kommer i en bil?! haha jo min rättskunskapslärare! hahah han skulle också springa och så hittade han + hans kompis inte till parkeringen xD

jag längtar ttill ikväll, fast jag är också sjuukt nervös för att nått kommer hända, typ bråk, nån blir för full, nått blir snott ja vad som helst :P just nu är det 33 personer som ska komma=) hoppas det blir lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback