25 April

God morgon! SItter och äter frukost jst nu, ute är det soligt men lite molningt :/ Hoppas det är fint väder i mon!!!! Idag slutar jag ca kl 2. Då ska mamma hämta mig, o så ska vi åka o köpa grejer tills i mon, sen blire hem och städa huset :P

Igår fyllde jag ju som sagt 18år! Tyvärr var det på en torsdag vilket är min längsta dag i skolan, 08.10- 16.00 .. Jag var hemma vid 5 ungefär då blev det tårta och presenter! Senare på kvällen kom det mer folk och lämnade presenter =) Tack carro för din present den var jätte fin! :D Senare på kvällen blev det tårta :) Kom i säng rätt sent så idag är jag trööött! Juste ! Älskling drog med mig på en löprunda i går också ! Shit säger jag bara :P Man får inte ens gå några meter när man blir trött ! Robin drar med en i armen :P haha xD

Har ingen sovmorgon i mon heller , på grund av loppet. Får se hur jag ska orka vara vaken till minst 2 xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback