Blåbärspaj

Körlektionen gick bra, och vet ni!? Min lärare tyckte det var dags att boka tid för halkbanan, och han sa (typ i början när jag började övningsköra) att när man kommit så långt som till halkan då är det inte så långt kvar till uppkörningen och provet. Fattar ni? Jag har inte så mycket kvar :D Jag kanske får mitt körkort innan sommaren ändå!!! ..... kanske. Jag hoppashoppashoppas de! På bussen hem träffade jag Carro vi satt o snackade lite om allt möjligt =) Nu är jag hemma och huset är helt tomt förutom jag och hundarna då :P Tänkte överraska min familj med lite godsaker ;) En blåbärspaj står i ugnen just nu. Vad tror ni dem säger om paj + glass ?

Senare idag blir det massa plugg, har italienska prov i mon :O



Jag älskar min Robin. Du, det kommer alltid vara du, älskling. =)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har med italienska prov idag =/ haha, jävla italienska..inte sant =)

2008-04-10 @ 07:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback