Dags att börja springa igen

Idag vaknade man på ett toppen humör, himlen var blå och det var varmt ute! :D Jag och älskling gick upp kl 9 och åt frukost sen åkte vi med pappa och Martin in till stan, pappa skulle köpa nya löpskor o martin skulle ha ett par streetskor. O vet ni? Pappa tyckte att även jag skulle få ett par löparskor så han köpte ett par till mig med haha jag bara jahapp tack så mycket :P vad ska man nu skylla på när pappa frågar om man ska med ut o springa xD Som ni försår så är min pappa en sån somgillar att träna, han brukar springa massa lopp bl.a göteborgsvarvet o stockholm marathon, jag brukar ofta skylla på att jag inte har några riktigqa skor att sprina i, antingen är dem för små eller inga bra för mina fötter :P men nu fick jag ett par riktiga, så antar att jag får börja springa igen.

Just nu sitter jag ute i solen och gottar mig =) Ser inte skärmen så bra för det speglar sig så df det kanske är lite stavfel här o där. Älskling och pappa är ute och springer xD Senare idag ska vi hem till älskling, tror han snakcade nått om att hans pappa skulle grilla? Är inte säker men gott skulle det ju va! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback