Fika med tjejerna

åhh vad jag hatar när man har skrivit ett lång inlägg och det bara försvinner !! Jag orkar inte skriva om allt , så drf tar jag det lite kort, Vaknade hos älskling, tog bussen till skolan, efter skolan blev det stan + fika med anna, carru o emma. Mötte upp älskling och vi åkte hem med mamma, hemma hos mig bakade vi chokladbollar, nu väntar vi på PB.

I morgon, tisdag, Börjar 10 i 10 tror jag, Ska tydligen fotas vi slottet? Efter skolan ska jag åka och ta min sista vacconationsspruta mot livmoderhalscancer. ajaj :/ På kvällen blir det väl hem och plugga... Hm har för mig att jag skrev nått mer om vad som skulle hända i mon men just nu kommer jag inte ihåg vad :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback