Grattis lillebror!

Hej! Igår hade vi som sagt kalas för mig och lillebror. Martin fyller 15 idag! Grattis grattis! =D Jag fyller om 10dagar :D:D:D Det var kul att träffa kusinerna och farmor och farfar.

Idag måndag har varit en helt vanlig dag, jag och carru hade nationellt i engelska, muntligt... Det gick väl bra? haha aja skönt att ha det gjort iaf =) Efter skolan åkte jag till körskolan och körde lite :P Sen när jag kom hem hade mamma köpt hem kinamat för martin hade önskat det som middag på sin födelsedag. Hm vad ska jag välja för mat? :P Ska snart in och plugga italienska, ska ha muntligt prov imon. Ha det kalas! Pöss


Kommentarer
Postat av: Ahrén

fin profilbild!

2008-04-15 @ 17:30:01
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback