Irriterande busskort

Tydligen fösvann inlägget som jag skrev i morse när jag satt i solen på österskans :P Dagen började lite konstigt, jag tog bussen hemifrån mig då funkade busskortet, sen bytte jag buss till 20an, å då säger busschauffören ne men detta kortet är spärrat. Jaha?! Så då fick jag betala ! :@ Sen fick jag gå till nån som hette Martin på skolan och fixa ett nytt busskort så nu kan jag åka buss igen hihi =)

Skoldagen gick bra, vi "städade" skolgården idag. Jäkla massa fimpar överallt! I morgon börjar man halv 9. Ska till Kattegatt och lyssna på föreläsningar om olika yrken, slutar vid 11 typ :D Då blir det lunch på stan med carru o anna. Vid 2 ska jag röntgas (stavas de så?). Hoppas inte det är nått farligt :O

Nu är det plugg som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback