Min vecka

God morgon!
Igår var jag så trött att jag inte orkade skriva här, kom hem och typ sov vid tvn, skulle ha pluggat matte men det orkade jag inte heller :S ajdå inte bra har mattetest idag suck :/ Igår började skolan vid 10 ungefär, jätte fint väder igår med. Efter skolan åkte jag , anna o carru in till stan och provade kläder och åt glass! :D Träffade också massa folk man inte sett på läge bl.a. Vicky o Madde o Bohman. När klockan var 4 mötte jag upp mamma o sen gick hon o jag runt i affärer o kollade efter presenter till mig (A) hittade en hel del fina saker =)

Hur veckan ser ut för övrigt:

Idag, Tisdag: Slutar skolan vid tio i 3. Min snälla pappa kommer och hämtar mig då , för det går ingen buss som passar :P Ska hem, käka, duscha sen har jag inte riktigt bestämt mig om jag ska hem till älskling eller stanna hemma idag och plugga :/ Hjärtat vill till älskling men hjärnan säger att jag borde plugga idag huuum , får se hur jag gör.

Onsdag: Börjar tidigt, slutar kl 1. Ska ha körlektion idag. Vet inte mer vad som händer, antar att jag ska plugga en del när jag kommer hem.

Torsdag: JAG FYLLER ÅÅÅÅR! Blir att gå upp tidigt för skolan, sen så fort den är slut ska man väl hem och fira med tårta och presenter :D

Fredag: Softdag i skolan, slutar 12. :D Ska hem o ta de lugnt, på kvällen kommer älskling hit.

Lördag: kl 10.30 ska jag o älskling vara funktionärer till ett lopp. Som tur var fick jag o älskling den första stationen så när alla sprungit förbi den så får vi gå hem :) Då blir det hem o städa, o förbereda för min födelsedags fest :D Sen är det bara att göra sig i ordning sen kommer folket :) Hoppas på bra väder.

Söndag: Inget planerat, får se hur man mår ^^ hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback