Nytt linne

Nyss hemkommen, Började dagen med att övningsköra in till stan, släppte av älskling vid kattegatt sen körde jag till slottet där vi skulle ta kort. Det var kallt kan jag säga :P När vi hade fotatas i ungefär en halvtimme så sa vår lärare att det inte var lönt att åka tillbaks till skolan och jobba så vi fick gå på stan om vi ville :D Så med två timmar innan matten började hann vi både käka på peking och shoppa :) Det var anna, carru o yasse och jag. Efter matten slutade hela klassen, alla utom jag. Jag var tvungen att stanna kvar för att ha italienska jäj! men det gick fort. efter det kom mamma och hämtade upp mig. Sen tog jag en spruta, den sista av dem 3! Träffade även Micha där :P Hon var nog lite nervös, men jag sa att det inte gjorde så ont (fastän det gjorde de hahaxD ) Efter det så gick jag till stan och köpte ett linne :D Nu är jag hemma och ska äta lite, sen blire att packa, Ska sova hos Robin i natt.

Hörs i mon! Pöss


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vadå för linne? :)

2008-04-09 @ 20:10:35
URL: http://lagerstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback