Wey blogg funkar

Weey bloggen funkar igen :P Har faktiskt saknat den lite ;) Här i Halmstad skiner solen, så jäkla skönt! Allt känns bra just nu :) Inatt sov jag hos min älskling, ni fattar inte vilken underbar kille jag har! Han är perfekt :) Imon är det vår 10månaders dag men eftersom han tränar sent på kvällen så ses vi inte alls i mon =( O jag blev lite "lessen" för de så han lovade att komma hem till mig ikväll efter matchen och sova här i natt så vi iaf får vakna upp tillsammas det är nästan det bästa =) hihi ..

I morse när jag var inne på Hemköp mötte jag Almgärd, det var längesen vi sågs nu men vi bestämde att vi ska gå på stan nåndag :) Vad händer mer då? hum imon är det en till körlektion och om 24 dagar fyller jag 18!

O vet ni vad? "någon" har skrivit en kommentar fast som anonym så klart, där den länkar till ett namn på billddagboken. Typ kolla ------- på bilddagboken! Så gick jag in och kollade vem det var. O då var de typ mitt ex ex ex's tjej :S Alltså min typ "första" kille som jag var tillsammans med när vi var typ 15 år :S Alltså? Vem är du som skickat den kommentaren? Och vrf skulle jag vara intresserad av hans nuvarande tjej? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback