Hej igen

Heej!

Som ni märker så var det längesen jag skrev här, det beror på att jag valde att ta semester från bloggen när semestern från jobbet började.  Hade 3veckors semester och den sista veckan åkte jag och Robin till Rhodos! Vi hade det helt underbart, va jätte mysigt att åka tillsammans med sin pojk =) 

Började som sagt jobba igen i måndags och nu har jag bara en vecka kvar sen är jag ledig några dagar sen är det back to school. 

Igår kväll var jag ute och åt med familjen, blev italiensk mat :) Sen åkte jag o lillebror till sporthallen och kollade när robin spelade match..

Ikväll är det bara jag o mammsen hemma, vi ska snart starta en film och äta chips o godis!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback