Ny frisyr

Tjenare! Hoppas allt är bra med er!
Idag vaknade man vid halv 9 av att Robins mobil ringde, han svarade o vet ni vem det var?! En som hade ringt fel åååh blir man sur eller? Hade tänkt sova till 10 idag men nej, omöjligt att somna om sen ..

Vid 12 åkte vi in till stan sen gick jag till frisören och klippte o slingade håret :) Ingen jätte förändring utan bara några mörkare slingor i :)

När jag var klar där så mötte jag min kusin på stan o så blev det lite shopping. Tror jag har allt jag behöver inför skolstarten på torsdag.

Vet inte vad jag ska hitta på nu , mamma kommer inte hem förrän 9 och då ska hon köra mig till Robin direkt, synd att man inte hade körkort nu :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback