Ett inlägg till min älskling

Hej min älskade! Vet inte om du läser detta men om du åker in till Nairobi någondag och får tag på en data så vill jag bara säga grattis till oss på vår dag :) <3


mitt hjärta
min kärlek
min pojkvän
min Robin ♥ 


Han är luften i mina lungor,kraften i mina steg
Han är den som fick mig att tala,när jag bara teg
Det är Han som ger mig kraften att orka med varje dag
Det är Han som är min anledning,att leva kvar













Du kommer alltid vara något speciellt för mig ♥








2/6 -07
18månader, 1 ½ år sedan det blev vi! :) Det gör såå ont i hjärtat att tänka på hur långt ifrån varandra vi är just nu :( :( Är så van vid att ha dig vid min sida varje dag! Saknar dig älskling, extra mycket idag på vår dag :( Vi får fira det när du kommer hem igen. Jag älskar dig
! Always and forever M&R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback