Donna <3

God morgon eller god middag. Blev en sen kväll i går. Var en massa filmer på tvn som man ville se ju.

Idag är en lite lessen dag här hemma. Älskade Donna har blivit sjuk. I morgon ska vi avliva henne. Har alltid haft hundar här hemma men med Donna känns det annorlunda hon är den första hunden som jag kommer ihåg när vi hämtade hem henne och när hon var valp. Jag var ca 7-8 år när hon kom till oss. Dem andra hundarna har jag inte direkt nått minne av från valptiden för då var jag så liten. Men med Donna känns de som om hon varit med från början :( Kommer bli galet tomt utan henne, usch det är det värsta med djur. Den dagen man måste avliva dom. Men man får inte vara egoist. Hon mår ju inte bra och vi vill inte att hon ska behöva lida så detta blir bäst .

 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback