Fredag

Äntligen fredag! Och jag är så lycklig. Nu är jag "ledig" fram till den 15 december sen slutar skolan den 18, vilket innebär att jag har ca 3 skoldagar kavr denna terminen haha :D Hela nästa veckan befinner jag mig i Paris med Carro vi ska jobba med projektarbetet men de blir förstås shopping med :D

Hade två prov idag, svenska och natur. Gick bra tror jag:)

När jag var klar med mitt sista prov och slutade för dagen såg jag att jag fått ett sms, av Robin!! Och för ca 1timme sen ringde han oxå :D:D Han var inne i Nairobi och åt mat, alla var jätte hungriga för i byn åt dem bara majs, bönor, ris och nått bröd som smakade gummi hihi. Han var oxå orolig över att jag skulle ut i lilla Halmstad och festa utan honom, aw min älskling är för söt. Kunde inte snacka så länge för de är så dyrt! Så vi sa hej då o sånt, de dröjde 30 min sen fick jag ett sms där de står hur mycket han älskar mig och att han saknar mig jätte mycket....
Haha plutten då.. Kom hem! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback