Hemma i Sverige igen

Hej ho!

Nu är man hemma i Sverige igen. Har haft en bra vecka i Paris men kan ju säga att man känner sig trött efter att ha gått hur mycket som helst varje dag, pust :P Men som Carro sa nu är våra ben tränade inför beach 09 haha :P Kommer lägga in lite bilder när jag har tid. 


blir för mycket bilder att lägga in, men har alla på min bilddagbok som ni kan besöka här . Kolla på den 7 dec och framåt.



Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Kollat en stund på faddergalan och ska nog gå och lägga mig snart. Älskade Robin kommer hem i natt och han ska komma hit i morgon bitti. Men han ville inte säga vilken tid han kommer för det skulle bli en överraskning, aww vad underbart om han kommer tidigt och kryper ner under täcket och väcker mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback