Julen

Julen är över för detta året. Julafton var lika mysig som den alltid brukar vara. Vaknade rätt tidigt, kollade julstrumpan och där i låg massa godis och hårinpackning och ansiktsmasker:) Vid 12 var det dopp i grytan hos mormor och morfar. Alla förutom Växjöfolket (mina kusiner + moster och hennes man) var där. Sara hade åkt hem från Usa för att fira Jul hemma :) Runt halv 3 åkte alla hem till sig för att kolla på Kalle Anka. När Kalle var slut så var de dags att laga mer mat! Lite i 5 kom farmor och farfar hem till oss. Och vi åt ännu mer julmat + godis + gröt. När klockan började närma sig 7 var det dags för julklappsutdelning. Fick massa fint så jag är nöjd :D tydligen hade jag varit snällare än vanligt hoho ;D När jag proppat i mig ännu mer godis och snackat massa med farmor o farfar så körde jag hem till Robin för att fira lite med hans familj också :) Hos honom sprang små killarna runt med sina star wars svärd och innebandyklubbor och allt vad det var. Tomten hade varit hos dom med. Vi kollade på massa julfilmer och hade det mysigt. Åt ännu mer choklad och gröt. Vid 1 gick jag och Robin och la oss och sen sov jag gott hela natten.

Juldagen var det bara att gå upp tidigt, Robin skulle till sin mamma och fira jul och jag skulle hem till min mormor och morfar igen för att äta julfrukost. På juldagen kom även växjö folket ner.

Idag sov jag fram till 1. Julen gör en trött haha :P

Lite bilder från julafton, farfar har tagit dem flesta så dem har jag inte fått ännu, men vi tog några bilder med vår kamera när vi kollade på Kalle :P
 hela familjen förutom katterna haha

 Jag och granen

 Lillebror och Donna

 
Haha jag och älsklings Donna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback