Mitt 2008

Januari

- Fick reda på att favvocafet Ulles hade lagt ner!

- Hade mycket i skolan denna månaden pga att jag hoppat in i klassen. Mådde dåligt pga skolan och låg efter i många ämnen.

- Började övningsköra med mamma och pappa

- La massa pengar på fika och mat!


Februari

- Jag skrev in mig på körskolan och hade min första körlektion


Mars

- Gjorde nog inget speciellt i mars, Antar att skolan tog mycket tid.


April

-Martin fyllde 15år och fick sin efterlängtade moppe! 



- Jag fyllde 18år! Och hade födelsedagsfest här hemma.

   

- Sökte sommarjobb


Maj

- 1 maj och några dagar framåt bodde jag hos R. Hans föräldrar var på semester så vi passade huset.

- Mamma och R fyllde år i maj

- Den 20maj hade vi en heldag med turismettorna. Vi grillade, lekte lekar, käkade glass och kollade konst. Och CYKLADE! haha 

     

- 29maj var det dags för sture på stan, då hela sturegymnasiet var runt om i Halmstad och gjorde olika saker. Min klass hade rollspel på olika språk och lite tävlingar.

 

- 30maj åkte familjen, Robin och familjen Henningsson till Stockholm för att bla heja fram pappa när han sprang marathon

  


Juni

- Den 2 juni hade jag och Robin 1års dag. Vi var fortfarande i Stockholm så vi firade med bio och god mat ute på restaurang.



- 4 juni Skolavslutning! Vi åt glass och skrev hälsningar till treorna.

   

- På skolavslutningsdagen blev jag bjuden på restaurang av R's familj :)



- Tog mitt första dopp i havet för detta året

- Den 10 juni klarade jag teorin! :D

- I juni var jag också på tjejmiddag hos Carru




Juli

- Började jobba

- Mitten av juli var det rix fm festival med tjejerna



- Slutet av Juli på min och Robins gemensamma semestervecka så tog vi en sista minutenresa till Rhodos. Det var även första gången jag åkte utomlands utan mina föräldrar.

  


Augusti

- Började skolan, 3an wiho!


September

- 2 september fick jag körkort!

 

- Första studenttävlingen

- 20september hade Madde födelsedagsfest

 

- 25september jag drog ut min första visdomstand


Oktober

- Hälsade på R's farmor i Småland

- Hade stureloppet

- Bokade resan till Paris

-På höstlovet åkte vi ner till Lund för att Martin skulle opereras. Operationen gick bra men sen fick han en inflammation och var tvungen att stanna på sjukhuset yttligare 4v.


November

- Hämtade hem min balklänning :D

- Åkte med skolan ner till Malmö för att gå på saco mässan, blev inte klokare på vad jag skulle plugga vidare till, snarare mer osäker :P

- Martin och mamma kom hem från Lund


December

- R åkte till Kenya den 1dec.

- 2 december hade jag och R 1 ½år tillsammans, Han var ju inte hemma så blev inget firande.

- Den 7dec åkte jag och Carru iväg till Paris för att jobba med projektarbetet.

  

- Pappa fyllde år

- Julen firades hos mormor & morfar, hemma & hos R.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback